Amante dos coches Jou
+9
Martin NOS
princess
johnshelby
borja_gtt
gizzmo
barros_1988
hadry_325i
mackeyhan
Jou
13 participantes
Página 5 de 7.
Página 5 de 7. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Amante dos coches Jou
tengo uno desde los 10 años, y probe bastantes, los años que existia mosteiro, desde que lo tiraron me descolgue total, ahora como te comente, intentare adaptarle un 350cc de 2t de la viuda negra de 63cv y alargar el chasis unos 30cm para que se haga manejable
mackeyhan- Semi Drifter
- Vehículo : 300zx twinturbo Mensajes : 2616
Pero o que teis é de marchas ou automático?
Jou- Forista AMATEUR
yamaha automatico de 100cc, con 10 años ya era de mas xDD
mackeyhan- Semi Drifter
Hay uns de 100cc que se comen por todos lados a calquer 125 o malo e que necesitan mantenemento cada 4 horas de uso jajja pillan 22000 rpm case nadamackeyhan escribió:yamaha automatico de 100cc, con 10 años ya era de mas xDD
Jou- Forista AMATEUR
Aqui tedes un par de fotos máis, descubrin que ten discos de freo flotantes e que entre a primeira e a segunda marcha esta o punto morto jajja nin siquera sabia esa tonteria.
Hoxe estuven rodando en 48/50 e co outro facia 41 alto asique teño moitisimo que practicar, un bo tempo co cacharro este seria rodar en 39 e pico asique a ver como fago pa baixar dez segundazos...
Hoxe estuven rodando en 48/50 e co outro facia 41 alto asique teño moitisimo que practicar, un bo tempo co cacharro este seria rodar en 39 e pico asique a ver como fago pa baixar dez segundazos...
Jou- Forista AMATEUR
pero que pintaza tiene eso la virhen! mandale unos vídeos!
Martin NOS- Admin
- Vehículo : BMW 328i´36, 340i swap´30, Córdoba 110?´99 Mensajes : 6755
Por aghora inda non que o unico que sei facer é o ridiculo perdome cas marchas non dou atendido a todo.Martin NOS escribió:pero que pintaza tiene eso la virhen! mandale unos vídeos!
Cando controle un pouco a ver se dou grabado algo ca cacacamara esta que teño pedida, custa so 20€ asique non espero gran cousa pero polo precio que ten pouco se perde
Jou- Forista AMATEUR
eso es una camara o el mando del cierre del m5? xDD
mackeyhan- Semi Drifter
Pois teis razón, a sua apariencia e de un mando de cierre de coche pero parece ser que graba video con son e tamen fai fotos.mackeyhan escribió:eso es una camara o el mando del cierre del m5? xDD
Por 20 euros non espero gran cousa pero tampouco vou perder moito.
Aqui tedes o enlace
www.segundamano.es/valencia/camara-espia-mando-llavero-envio-incluido/a27126131/?ca=36_s&st=a&c=22
Jou- Forista AMATEUR
tiene una pintaza barbara, pero el tamaño del video , fps?? eso que es?
mackeyhan- Semi Drifter
Video formato AVI: 720 X 480 30 fps.
30 fps son 30 fotogramas por segundo , asi vendo os datos no ten mala pinta pero eu desconfio moito de que fuque de verdade...
30 fps son 30 fotogramas por segundo , asi vendo os datos no ten mala pinta pero eu desconfio moito de que fuque de verdade...
Jou- Forista AMATEUR
viene siendo la camara de un movil, si grava como un iphone o un movil de estes guaps has triunfao, lo malo es que no vas a ver si enfocas bien jajaj
mackeyhan- Semi Drifter
mackeyhan escribió:viene siendo la camara de un movil, si grava como un iphone o un movil de estes guaps has triunfao, lo malo es que no vas a ver si enfocas bien jajaj
A idea e pegala no casco como poida e apuntar aprox, as minicamara de verdade que vin usar no circuito tampouco tiñan pantalliña para ver o que enfocaba, faciano probando diferentes posicions e logo elexian os videos que quedaban mellor. Eu intentarei facer algo polo estilo.
Jou- Forista AMATEUR
la pegas en el casco con cinta o lo que sea, le pintas con un permanente una marca, miras como has enfocado, y asi...si tr sale mal, con alcohol sale,cuando deas con el sitio, dejas las marcas, asi ya sabes donde ponerla cada vez que quieras hacer una gravacion, asi a lo rapido es lo que se me ocurre
mackeyhan- Semi Drifter
Pois si que é boa idea o do rotulador, nun par de dias recivireina e probarei o sistema que comentas, xa amosarei os resultadosmackeyhan escribió:la pegas en el casco con cinta o lo que sea, le pintas con un permanente una marca, miras como has enfocado, y asi...si tr sale mal, con alcohol sale,cuando deas con el sitio, dejas las marcas, asi ya sabes donde ponerla cada vez que quieras hacer una gravacion, asi a lo rapido es lo que se me ocurre
Jou- Forista AMATEUR
Xa me chegou a minicamara, xa fixen algunhas probas e vai de maravilla , cada gigabyte son 12 minutos de video aprox asique cunha micro sd de 8 gb hai pa hora e media , a autonomia e de 1 hora en principio
Mañan se rodo fago unhas probas e suboas, non sei se podrei xa que onte estuven andando e fixen unha ferida na man coa palanca das marchas, isto pasoume por non usar guantes ... No outro non habia problema porque o volante esta acolchado pero a palanca é de aluminio pulido e 30 voltas a 30 cambios de marcha por volta imaximade as veces que a man rozou a palanca, bueno e ben facil sabelo 30x30=900 cambios
Aqui está a minicamara
Mañan se rodo fago unhas probas e suboas, non sei se podrei xa que onte estuven andando e fixen unha ferida na man coa palanca das marchas, isto pasoume por non usar guantes ... No outro non habia problema porque o volante esta acolchado pero a palanca é de aluminio pulido e 30 voltas a 30 cambios de marcha por volta imaximade as veces que a man rozou a palanca, bueno e ben facil sabelo 30x30=900 cambios
Aqui está a minicamara
Jou- Forista AMATEUR
que pintaza, dioss , queremos ver como va ya!!!xD
mackeyhan- Semi Drifter
Aqui tedes un minivideo de proba, quedoume enfocada moi baixa para a proxima poñoa mellor
Logo subo outro ca camara posta no ponton dianteiro que si que se mira ben a pista
Como vedes a calidade da camara e bastante aceptable.
https://www.youtube.com/watch?v=xsSPNaKundw
Logo subo outro ca camara posta no ponton dianteiro que si que se mira ben a pista
Como vedes a calidade da camara e bastante aceptable.
https://www.youtube.com/watch?v=xsSPNaKundw
Jou- Forista AMATEUR
j**er que calidad macho, has hecho el negocio del siglo
mackeyhan- Semi Drifter
Aqui tedes outro video desde o pontón dianteiro, polos resultados vese que non é un bo sitio pa por a camara xa que vibra moito ademáis debin tapar o microfono un pouco porque o coller velocidade (na recta de meta 100-120 km/h aprox) pegalle o aire de cheo e non se escoita nada.
Nesta salida a pista coincidimos novatos e non me adiantou nadie pero por norma xeral a maioria merendanme como queren :sweat: , so anduben no kart 3 dias e inda non me aclaro cas marchas .
https://www.youtube.com/watch?v=Ezft34oYZ2k
Nesta salida a pista coincidimos novatos e non me adiantou nadie pero por norma xeral a maioria merendanme como queren :sweat: , so anduben no kart 3 dias e inda non me aclaro cas marchas .
https://www.youtube.com/watch?v=Ezft34oYZ2k
Jou- Forista AMATEUR
para lo que te valio y ocupa , es una camaraza
mackeyhan- Semi Drifter
que guapa la camara XD eso si que lo pones donde quieras XD
Gude_rr- Forista PRO
- Vehículo : bmw e30 ¿316i? Mensajes : 616
Gude_rr escribió:que guapa la camara XD eso si que lo pones donde quieras XD
Pois si, co tamaño que ten ponse en calquer sitio, pa proxima intentarei grabar dende o casco e enfocando ben a pista que vendo os resultados vese que vibra algo menos.
Jou- Forista AMATEUR
como mola la camara!
compra conjunta ya!xD
compra conjunta ya!xD
Antraxin- Forista AMATEUR
- Vehículo : Mini Cooper S JW GP Limited Ed. Mensajes : 356
Pillei outro accesorio un pouco máis completo, ten luces que se encenden o subir as revolucions e ten indicador de marcha, e a maiores indica tamen a velicidade do kart.
Monteino hoxe pero ata mañan non o probo, teño curiosidade por saber a velocidade maxima que se colle no circuito. Supoño que serán 120km/h aprox.
Aqui tedes un video onde se mira un pouco como vai
Monteino hoxe pero ata mañan non o probo, teño curiosidade por saber a velocidade maxima que se colle no circuito. Supoño que serán 120km/h aprox.
Aqui tedes un video onde se mira un pouco como vai
Última edición por Jou el Sáb Jun 18, 2011 7:53 am, editado 1 vez
Jou- Forista AMATEUR
Página 5 de 7. • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7